Jump to content

HeresJohnny91

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About HeresJohnny91

  • Rank
    Undrafted Prospect

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Meh I'm just as happy the Leafs didn't make any major trades today. I don't think the Leafs are quite there yet in terms of being a bonafide contender. I'm sure they'll make some noise in the playoffs but I don't see them winning the cup. So no sense in wasting a bunch of pics and prospects for a rental to get past the first or second round. Let's sit back and see what these guys can do. Maybe they will prove me wrong and I hope they do.
  2. How to acquire the mental ability to make someone shit their pants Or how to shit your pants?
  3. Hey look at it like this, cunts are useful lol
  4. Mantis commented that some Isles fan might photoshop Tavares' Twitter pic. So I made a pic in homage to the bitter Isles fans out there. I made the H-Men pic above and just decided to stick with the X-men theme lol
  5. I'm pretty new to the forum can someone explain why every damn time I post a pic it keeps telling me the file size has to be smaller every time? Pretty soon I'm going to be reduced posting thumbnails lol
  6. I don't believe that's true. Every indication was that he was going to retire at season's end. Had Sundin said he wasn't going to retire and that he wanted to come back then I think it would have been similar to what the Habs did with Pleks. Why wouldn't you want a player the caliber of Sundin to mentor the next wave for a year or two.
  7. The biggest difference is Sundin was nearing retirement. Most players in that situation would gladly accept a trade to a contender. Sundin in my opinion wasn't in it for the cup and he never was or he would have taken the trade for a chance to raise the cup. I don't believe any of the crap he spewed when he refused the trade. He contradicted himself twice. Said he wanted to retire a Leaf then signed with Vancouver. Said he doesn't believe in rental player and you should be there for the whole journey from October to June then signs with Vancouver in the middle of the season. Bottom line don't say one thing and then do the exact opposite. I have no idea what Tavares said or didn't say to Isles management or it's fan base over the last year but if he did say anything to lead them to believe he was staying with the Isles then I completely understand Isles fans being pissed. Edit: I'm not saying that I give a crap that they're pissed lol
  8. I had to fix it. Nylander as Nightcrawler looked shitty.
  9. I went full Daniel Bryan when the announcement was made lol
×
×
  • Create New...